
Ciekawostki
- PE 099
- Posty: 3210
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 21:20
- Lokalizacja: Kraków - Płaszów
- Been thanked: 14 times
Re: Ciekawostki
Michał - ja pisałem o 125+585 tam gdzie poddałeś w wątpliwość pojęcie "NG" w tym kontekście 

Re: Ciekawostki
Kto mi wytłumaczy, dlaczego składy wiedeńskie nie są numerowane w konwencji: 1XY+5XY? Tak, żeby przyczepa miała dwie ostatnie cyfry takie same, jak wagon prowadzący. Przy składach GT6+B4, czy T4+B4 tak to zazwyczaj wyglądało.
Re: Ciekawostki
Bo jak zaczynali sprowadzać c3, to początek zakresu 5xx był jeszcze zajęty przez doczepy B4.
Re: Ciekawostki
No ale teraz, skoro i tak się je przenumerowywuje przy okazji napraw bieżących, to nie prościej by było właśnie w ten sposób?
Re: Ciekawostki
Jeśli chodzi o E1 i c3. Wagony 111,115-123 otrzymały c3 z dostaw 2011 roku. 124, 125 i 127 (jest już w TR) remontowane są z c3 z którymi były w składzie. Wagony 126 i 131 otrzymają c3 z tegorocznej dostawy. Obecnie wyszedł skład 122+582 a do TR we środę wsadzili jak wspomniałem 127+587.
Re: Ciekawostki
Na spisie przyczepa c3 #584 jest na czarno, co oznacza że jest nowej dostawy. Co jest z orginaln #584 przecież nie została skasowana?
Re: Ciekawostki
W sprawie budowa linii na Ruczaj ( jest w ciekawostkach dlatego tutaj tą sprawę poruszam)
Patrząc na Twoje zdjęcie Autobusu na pętli Mochnaniec uważam że spokojnie mogą na niej nawrócić autobusy przegubowe. Nie wiem po co kombinowali z 714. Chyba tylko po to aby utrudnić ludziom życie.
Patrząc na Twoje zdjęcie Autobusu na pętli Mochnaniec uważam że spokojnie mogą na niej nawrócić autobusy przegubowe. Nie wiem po co kombinowali z 714. Chyba tylko po to aby utrudnić ludziom życie.
Wróć do „Komentujemy artykuły z PSMKMS”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość